גפן פרימו : גפן פרימו: אני מאושרת, אך עדיין - טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול!

הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. She competes in the under 52 kg weight category, and won bronze medals in the 2021 world . שר הספורט חילי טרופר בירך: הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. Born 26 march 2000) is an israeli judoka.

גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . ×''ו×
×''ו×"ו: ×'ראנ×" סלאם יפן, ×'ילי ×›×"ן from sport1images.maariv.co.il
‏‏1129‏ לייקים · ‏11‏ מדברים על כך‏. ‏ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג, זוכת מדליית ארד מאליפות אירופה 2018.‏ טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא גפן פרימו. זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . Born 26 march 2000) is an israeli judoka. She competes in the under 52 kg weight category, and won bronze medals in the 2021 world . הישג ענק לג'ודוקא גפן פרימו לאחר שזכתה במדליית הזהב היוקרתית בגראנד סלאם פריז.

Born 26 march 2000) is an israeli judoka.

She competes in the under 52 kg weight category, and won bronze medals in the 2021 world . זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. ‏ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג, זוכת מדליית ארד מאליפות אירופה 2018.‏ היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא גפן פרימו. הישג ענק לג'ודוקא גפן פרימו לאחר שזכתה במדליית הזהב היוקרתית בגראנד סלאם פריז. האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. שר הספורט חילי טרופר בירך: ‏‏1129‏ לייקים · ‏11‏ מדברים על כך‏. חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו.

חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. Born 26 march 2000) is an israeli judoka. זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . גפן ניצחה באיפון את השוויצרית .

טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! ×''ו×
×''ו×"ו: ×'ראנ×" סלאם יפן, ×'ילי ×›×"ן from sport1images.maariv.co.il
She competes in the under 52 kg weight category, and won bronze medals in the 2021 world . הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל. ‏ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג, זוכת מדליית ארד מאליפות אירופה 2018.‏ חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. Born 26 march 2000) is an israeli judoka. שר הספורט חילי טרופר בירך:

זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן .

She competes in the under 52 kg weight category, and won bronze medals in the 2021 world . האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. ‏ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג, זוכת מדליית ארד מאליפות אירופה 2018.‏ הישג ענק לג'ודוקא גפן פרימו לאחר שזכתה במדליית הזהב היוקרתית בגראנד סלאם פריז. ‏‏1129‏ לייקים · ‏11‏ מדברים על כך‏. גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא גפן פרימו. הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! Born 26 march 2000) is an israeli judoka.

הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. Born 26 march 2000) is an israeli judoka. גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . ‏ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג, זוכת מדליית ארד מאליפות אירופה 2018.‏ זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן .

הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. ×'פן פרימו: אני מאושרת, אך ×¢×
×'פן פרימו: אני מאושרת, אך ×¢×"יין from photo.one.co.il
‏ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג, זוכת מדליית ארד מאליפות אירופה 2018.‏ חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא גפן פרימו. Born 26 march 2000) is an israeli judoka. הג'ודו היה אהבה ממבט ראשון. זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים.

גפן ניצחה באיפון את השוויצרית .

הישג ענק לג'ודוקא גפן פרימו לאחר שזכתה במדליית הזהב היוקרתית בגראנד סלאם פריז. גפן ניצחה באיפון את השוויצרית . האחיות פרימו כובשות את פסגת הג'ודו. She competes in the under 52 kg weight category, and won bronze medals in the 2021 world . זה מגיע אחרי מדליות הארד באליפויות העולם ואירופה בהן . Born 26 march 2000) is an israeli judoka. ‏‏1129‏ לייקים · ‏11‏ מדברים על כך‏. הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא גפן פרימו. שר הספורט חילי טרופר בירך: טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! ‏ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג, זוכת מדליית ארד מאליפות אירופה 2018.‏ הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל.

גפן פרימו : ×'פן פרימו: אני מאושרת, אך ×¢×"יין - טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול!. ‏ג'ודוקא ישראלית המתחרה בקטגוריית המשקל עד 52 קג, זוכת מדליית ארד מאליפות אירופה 2018.‏ טלטוס מברכת את הג'ודקא גפן פרימו על זכייתה במדליית הזהב בגראנד פרי מונטריאול! הגיע הזמן לחלוקת תקציבים בהתאם להצלחות הענפים. חברת טלטוס מלווה את גפן כל הדרך עד לאולימפיאדת טוקיו. הוועד האולימפי בישראל הג'ודאית הצעירה גפן פרימו (עד 52 קג) זכתה במדליית הארד באליפות אירופה המתקיימת בליסבון, פורטוגל.